ticket aanmaken

Hoe word ik zo effectief mogelijk geholpen bij de servicedesk?

Soms kom je er zelf even niet uit en heb je hulp nodig van de servicedesk van Parentix. Wij staan maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur klaar voor al onze klanten en partners, om iedere vraag te beantwoorden of probleem op te lossen. Het is mogelijk om te bellen, mailen of een ticket aanmaken op onze website, maar welke manier is het meest effectief?

Op deze vraag bestaat geen direct antwoord, het is namelijk afhankelijk van je eigen situatie. Heb je een zeer urgent probleem, dan is het beter om te bellen. Op deze manier kun je het probleem uitgebreid toelichten. In iedere andere situatie is een ticket aanmaken via de website het snelst. Dan kun je namelijk op ieder moment je ticket aanmaken, zijn er geen wachttijden, kun je eenvoudig een screenshot meesturen en vervolgens zelf weer door met je werkzaamheden.

Als je een ticket aanmaakt via de website, dan komt deze direct binnen in de werkstroom van een van de servicedesk medewerkers. Dit betekent dat de medewerker in kwestie verantwoordelijk is voor het oplossen van het probleem. Om dit probleem goed en snel op te kunnen lossen is het belangrijk om zo duidelijk mogelijk je vraag of probleem te omschrijven. Om je daarbij te helpen kun je op https://www.parentix.nl/ticket-aanmaken/ je ticket aanmaken. Zijn er toch nog onduidelijkheden dan nemen wij contact met je op via e-mail of het door jouw opgegeven telefoonnummer.

Het is ook mogelijk om zelf een mail te sturen naar support@parentix.nl. Hierbij wordt dan ook automatisch een ticket aanmaakt. Dan loop je wel het risico dat je niet in één keer volledig bent.

Kortom: heb je een zeer urgent probleem, waardoor je niet kunt werken? Bel dan direct onze servicedesk via +31 (0)88 00 87 087. Is het geen urgent probleem? Maak dan een ticket aan via https://www.parentix.nl/ticket-aanmaken/.

By | 2018-11-01T16:55:11+00:00 1 november, 2018 |

About the Author:

mm
Parentix is Cloud Solutions Provider van zakelijke software in de Cloud op laptop, tablet en mobiel. Een ervaren team van Cloud specialisten bouwt en beheert al meer dan 15 jaar lang Cloud omgevingen voor duizenden gebruikers in vele landen. Onze klanten werken waar en wanneer zij willen via het beschermde netwerk van Parentix, met de benodigde zakelijke software, bestanden en real-time data. Wij zijn gevestigd in Amsterdam-Duivendrecht, met ons datacenter om de hoek. Wilt u kennis met ons maken? U bent altijd welkom bij ons op kantoor om tijdens een kop koffie uw vragen te stellen aan een van onze Cloud specialisten!
X