Een nieuw ticketsysteem bij Parentix

Om onze partners en klanten te kunnen voorzien van de beste gebruikerservaring, stappen wij op maandag 2 juli over naar een nieuw ticketsysteem bij onze servicedesk. Wij gaan gebruik maken van Autotask, dit programma is voorzien van de nieuwste technologieën. Er zijn buitengewoon veel mogelijkheden binnen Autotask. Stap voor stap gaan we deze mogelijkheden inzetten, om onze diensten nader te optimaliseren.

Wat verandert er voor onze partners en klanten?
Op dit moment veranderen er een aantal kleine zaken, namelijk:

  • bij het aanmaken van een ticket krijgt u een automatische mail waarmee u door kunt linken naar Autotask om uw ticket te volgen;
  • geautomatiseerd wordt u op de hoogte gehouden van updates m.b.t. uw ticket;
  • u kunt zelf updates geven m.b.t. uw ticket;
  • achteraf is de service te beoordelen;
  • een nieuwe interface.

In de praktijk zullen onze klanten en partners de genoemde zaken ervaren bij het contact met onze servicedesk. Als er in de komende maanden functies geïmplementeerd worden die invloed hebben, dan zullen wij onze partners en klanten hier tijdig over informeren. Bij Parentix zijn we altijd opzoek naar nieuwe manieren om onze service te optimaliseren en hier zal de komende maanden de focus op liggen.

Vragen?
Als u vragen heeft of als er zaken onduidelijk zijn, neem dan contact met ons op. De servicedesk is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08:00 uur tot 18:00 uur.
Telefoon: +31 (0)88 00 87 087 of e-mail: support@parentix.nl