Uw CRM database en Skype for Business gekoppeld met de CRM Companion

CRM Companion

Wij zijn dit jaar druk bezig geweest met het ontwikkelen van de CRM Companion. Dit is een applicatie die een koppeling legt tussen Microsoft Skype for Business en Exact Synergy. Deze koppeling zorgt ervoor dat u tijdens inkomende (en eventueel uitgaande) gesprekken via Skype for Business direct belangrijke informatie binnen handbereik hebt. Na het draaien van verschillende pilots, introduceren wij dit product nu graag aan u!

Koppeling tussen Exact Synergy en Skype for Business

Met de CRM Companion voor Skype for Business ziet u bij gesprekken in één oogopslag met wie u spreekt, bij welke organisatie(s) uw gesprekspartner werkt en wat daar speelt. De gevonden relatie informatie uit Exact Synergy wordt overzichtelijk weergegeven in een notitificatievenster. Dankzij de koppeling van de CRM Companion met Exact Synergy, hebt u via het notificatievenster met één klik inzicht in belangrijke informatie, zoals gekoppelde documenten en verzoeken.  Hierdoor kunt u direct inspelen op de situatie bij de klant en kunt u vragen van de klant met betrekking tot een openstaand verzoek of een toegestuurd document effectiever beantwoorden. U bent geen extra tijd kwijt aan het opzoeken van informatie in Exact Synergy.

Door slim in te spelen op een openstaand verzoek kunt u het gevoel van betrokkenheid bij de klant vergroten. Als u ziet dat de klant de dag voor het gesprek een antwoord op een vraag heeft ontvangen, dan kunt u bijvoorbeeld informeren of de klant al iets met het antwoord heeft kunnen doen. Zo toont u uw betrokkenheid en u komt tegelijkertijd te weten hoe de reactie door de klant is ontvangen. Waardevolle informatie om uw klantrelatie te verbeteren.

Til uw klantervaring naar een hoger niveau

De CRM Companion biedt u de mogelijkheid om verzoeken aan te maken die gekoppeld zijn aan de klant uit het notificatievenster. Hierdoor kunt u (al tijdens het gesprek) sneller gegevens vastleggen, bijvoorbeeld een gespreksnotitie.

Tijdens de installatie kunt u zelf kiezen welke detailinformatie te zien is bij het notificatievenster. Dit kan informatie uit verscheidene Exact Synergy administraties zijn. Dit betekent dat gebruikers aan verschillende Exact Synergy administraties gekoppeld kunnen worden. Door de link voor een zoekresultaat aan te klikken, wordt de gerelateerde informatie uit Exact Synergy getoond. U kunt via de notificatie wisselen naar een ander zoekresultaat. Even iets opzoeken in de klantgegevens uit een andere administratie is hierdoor een stuk eenvoudiger geworden.

Een mooie toevoeging is dat u bij de installatie kunt aangeven welke verzoektypen en documenttypen voor uw organisatie belangrijk zijn, dit kunnen gespreksverslagen, verkoop contacten, offerteaanvragen, verkooporders of juist helpdesk incidenten of klantenservice contacten zijn. Deze verzoektypen kunt u dan rechtstreeks vanuit de CRM Companion aanmaken. U stelt ook in welke verzoektypen en documenttypen te zien zijn in de CRM Companion, hierbij wordt gekeken naar de rechten die zijn toegewezen in Synergy. Niet elke gebruiker krijgt dus dezelfde informatie te zien.

Elke gebruiker stelt zelf in of deze notificaties worden ontvangen bij uitgaande of inkomende gesprekken. Daarnaast kunnen gebruikers ook aangeven of zij een notificatievenster willen ontvangen voor gesprekken die al geopend zijn op het moment dat de CRM Companion opstart. Tot slot hebben zij de mogelijkheid om aan te geven hoeveel notificaties er tegelijkertijd getoond worden. Kijk hier voor meer informatie over deze oplossing

Enkele voordelen van de CRM Companion op een rij:

Skype for Business

Verhoog de klantbetrokkenheid

U hebt direct inzage in wat er bij de klant speelt

Skype for Business

Direct verzoeken aanmaken

U kunt vanuit de CRM Companion direct een verzoek aanmaken.

contract11

Inzage klantinformatie

Klantinformatie bechikbaar via een notificatievenster

profile1

Inzicht in openstaande verzoeken

Bekijk verzoeken en gekoppelde documenten

documents7