Autotask

De 5 meest gestelde vragen over Autotask

1. Werkt de klantportal al?
De klantportal binnen Autotask is nog niet live. Deze week is er een grote update uitgevoerd met een compleet nieuwe interface. Wij zullen het portaal de aankomende weken inrichten en de verwachting is dat je over drie tot vier weken een login krijgt. Naast deze login, zullen er handleidingen beschikbaar zijn om eenvoudig te leren werken met de nieuwe klantportal.

2. Kan ik reageren op automatische mail?
Op iedere mail die je ontvangt, kun je reageren. De reactie wordt dan automatisch toegevoegd aan het ticket. Op deze manier ontstaat er een logboek per ticket, waarin je eenvoudig terug kunt lezen wat er precies is afgesproken.

3. Moet ik een ticket bevestigen of afsluiten?
Als het ticket is aangemaakt, ontvang je daar per mail een bevestiging van. In deze mail staat een link waarmee je het ticket kunt volgen in Autotask. Dit ticket hoeft niet bevestigd te worden. Het ticket wordt door onze medewerkers afgesloten, hier hoef je zelf niets meer aan te doen. Vervolgens kun je een rating geven aan de service die je hebt ontvangen. Als je toch reageert op het bericht nadat het ticket is afgesloten, dan wordt deze weer geopend. Dat is niet handig, dus verzoeken wij je niet meer te reageren als het ticket is afgesloten.

4. Hoe wordt er van mijn mail een ticket gemaakt?
Van iedere mail die je naar support@parentix.nl stuurt, wordt automatisch een ticket gemaakt. Hiervan krijg je ook gelijk een melding met het ticketnummer. Je kunt op alle meldingen vanuit het systeem direct per mail reageren, maar geef hierbij wel het ticketnummer in het onderwerp van de mail aan.

5. Kan ik beter bellen of mailen?
Bij voorkeur mailen, dan wordt er namelijk automatisch een ticket aangemaakt. Bellen is ook mogelijk, maar dat kost meer tijd. Zodra het ticket is aangemaakt ontvang je de bevestigingsmail en dan kun je het ticket direct volgen. Ook als je zelf een update wilt geven met betrekking tot het ticket, kan dit via de mail.

By | 2018-07-25T12:42:30+00:00 25 juli, 2018 |

About the Author:

mm
Parentix is Cloud Solutions Provider van zakelijke software in de Cloud op laptop, tablet en mobiel. Een ervaren team van Cloud specialisten bouwt en beheert al meer dan 15 jaar lang Cloud omgevingen voor duizenden gebruikers in vele landen. Onze klanten werken waar en wanneer zij willen via het beschermde netwerk van Parentix, met de benodigde zakelijke software, bestanden en real-time data. Wij zijn gevestigd in Amsterdam-Duivendrecht, met ons datacenter om de hoek. Wilt u kennis met ons maken? U bent altijd welkom bij ons op kantoor om tijdens een kop koffie uw vragen te stellen aan een van onze Cloud specialisten!
X