Technisch Beheerder met RMM ervaring

Wat ga je doen?
Als Technisch Beheerder (3e lijn) ben je de specialist binnen het support team. Samen met je collega’s ben je verantwoordelijk voor beheer, beveiliging en ondersteuning van alle klantomgevingen. Je draagt bij aan de continue beschikbaarheid van deze omgevingen door zorg te dragen voor het beheer en support en continue optimaliseren.

Je biedt technische ondersteuning aan klanten als de 1ste en 2de lijn niet tot een oplossing kunnen komen. Ook draag je met jouw expertise bij aan de 1ste en 2de lijn als de situatie daar om vraagt. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het beheer van onze RMM tool Autotask AEM en ben je een vraagbaak voor je collega’s. Kennis delen in deze functie is cruciaal.

Wat verwachten we van jou?
Als 3e lijn Technisch Beheerder heb je minimaal een HBO opleiding afgerond in een technische of IT gerelateerde richting. Daarnaast heb je minstens 5 jaar werkervaring in complexere IT omgevingen zoals virtualisatie, Windows, terminal server, Exchange, Backup, O365, etc.

Ook ben je bekend met het beheer en inrichten van een Remote Monitoring and Management tool. Ervaring met Autotask PSA is een pré. Je beschikt over uitstekende schriftelijke en mondelinge taalvaardigheden. Je bent een teamspeler met een sterk verantwoordelijkheidsgevoel, je bent zelfstandig en toont graag initiatief. Daarnaast deel je graag je kennis met collega’s en ben je bereid ze te ondersteunen.

Technische kwaliteiten:
Je bent minimaal Microsoft MCSE gecertificeerd en op zowel beheer-, implementatie- als adviesniveau is je expertise op SQL, Exchange, SAN/storage, Hyper-V, Microsoft OS’s, Terminal Server en Clustering gebied, uitstekend te noemen. Naast Microsoft heb je ook aantoonbare kennis van Apple en netwerken.

Wat bieden wij jou?
Een uitdagende baan waarin je jezelf kunt ontwikkelen met volop opleidings- en doorgroeimogelijkheden en uitstekende arbeidsvoorwaarden. We werken vanuit ons prachtige kantoor in Amsterdam – Duivendrecht. Daarnaast heb je de beschikking over zeer uitgebreide thuiswerkmogelijkheden. Verder heb je 25 vakantiedagen en flexibele werktijden.

Waar kom je te werken?
Wij zijn een jonge, platte en gezonde organisatie bestaande uit 50 collega’s, onder te verdelen in de afdelingen servicedesk, cloud engineering, delivery engineering, development, marketing en sales. Wat ons met elkaar verbindt, is onze passie voor de cloud, technologie en innovatie. Bij Parentix is er genoeg ruimte voor persoonlijke ontwikkeling, het uitwerken van creatieve ideeën en het behalen van (Microsoft) certificeringen. Parentix is onderdeel van de Exact-groep.

Wij zijn gevestigd in Amsterdam – Duivendrecht.  De sfeer binnen het bedrijf is informeel, onze werktijden zijn flexibel en daarnaast werken wij regelmatig vanuit huis. Tenslotte organiseert het marketingteam regelmatig toffe uitjes. Om een beeld te vormen van ons team kun je onze bedrijfsvideo checken en terecht op ons youtube kanaal of Facebook pagina.

Wij ontvangen jouw sollicitatie graag via HR@parentix.nl.

Acquisitie naar aanleiding van onze vacatures wordt niet op prijs gesteld.

By | 2018-10-08T15:25:46+00:00 8 oktober, 2018 |

About the Author:

mm
Parentix is Cloud Solutions Provider van zakelijke software in de Cloud op laptop, tablet en mobiel. Een ervaren team van Cloud specialisten bouwt en beheert al meer dan 15 jaar lang Cloud omgevingen voor duizenden gebruikers in vele landen. Onze klanten werken waar en wanneer zij willen via het beschermde netwerk van Parentix, met de benodigde zakelijke software, bestanden en real-time data. Wij zijn gevestigd in Amsterdam-Duivendrecht, met ons datacenter om de hoek. Wilt u kennis met ons maken? U bent altijd welkom bij ons op kantoor om tijdens een kop koffie uw vragen te stellen aan een van onze Cloud specialisten!
X